Monday, August 17, 2009

Holiday - Bandung n Jogja

Actually,aku p holiday ni da lama da,last month...tp mlas nk tulis plak...1st til 5th July aku,alya,wani n atoi pegi ke indonesia.dgn niat nk melawat kwan2 disana n bershopping raya.below adalah akiviti yg terjadi sepanjang hari:


1st July 2009

Memandangkan aku seorang bujang yg tiada saudara-mara terdekat di KL,maka aku dengan muka xmalu nyerr datang ke uniten sbb nk tumpang yah ke airport. semangat pakai mask sbb tkut H1N1.

Lpas check in, masuk ke balai berlepas.tunggu punyerr tunggu,sekali flight delay.da la 3 jam...hampeh btul.sib baik bf yah bwak p breakfast otw ke airport,so xde la lapar sangat.tp sbb 3 jam delay,lama2 perut aku pn berangin la gak.so round2 airport,dpat la bli kt dunkin donut.tp pas2 tetiba staf sna bgi sume penumpang flight suwey yg lambat ni mkan marry brown.tp xpe la,simpan je lam beg,konon2 smpai indon nk mkan sbb takut mkanan kt indon xbest.

Lpas smpai indon,imegresen indon kalut ngan burger yg ade lam hand luggage.curious plak die ngan burger marrybrown tuhh.sbb kan tu negara org,terpaksa la muka manis.tp lam hati bengkak je ngan perangai kekwat org indon tuhh....xlama lpas tu nmpak jeyah.last2,happy gak sbb kitorg selamat smpai ke indonesia.hehehehehe.

Lpas smpai umah jeyah,dpat la kitorg berehat2 jap,lpas tu trus sumerr bernafsu tuk p bershopping.mmg sume da xingat nk mkan la.dr umah jeyah kitorg naik angkut(masa ni bru 1st time naik angkut) factory2 outlet along jalan dago.tp sbb duit yg aku bwak mmg da aim tuk bli kebaya2 n telekung,maka aku xde feel nk bershopping di factory outlet lg.last2 aku ngan jeyah p cari kedai mkan.sbb aku da lapa sgt,so aku main order je pape makanan yg nmpak sedap kt sana.tp sib baik mkanan tu still aku boley terima lg.lpas abes shopping,tus balek hotel jeyah sbb pagi esoknya nk p ke pasar baru.tmpat yg mmg aku aim nk bli kebaya.hehehehe....so smpai bilik,aku org pertama yg syahid dunia sbb da telan ubat2an yg buat aku terasa mcam da nk mati..heheheh...

Muka Happy lepas dapat shopping...heheheh



2nd July 2009 nyerr entry,jap2 lgi la aku gtau....tetiba ade keje pllak...heheheh,c u later

1 comment:

  1. Hey great start of bandung and jogja.
    Do inform us more about your life?


    RITA PIT

    Cash Online Get Easy cash at your door step

    ReplyDelete