Tuesday, August 18, 2009

Holiday - Bandung n Jogja (Part 2)

2nd July 2009

Bangun pagi...sume bangun awal sbb semangat berkobar-kobar nk bershopping.almaklumla,ri ni nyerr plan nk cri kebaya tuk hari raya.sume punctual,mmg bagus.pagi tuhh,breakfast kt kertika sari.cam biasa,main hentam je order nk mkan ape....huhuhuhu.lgpun kitorg kt jutawan rupiah,so mkan mmg kt tmpat yg class2 lah...hehehe



Masa breakfast,kne mkan byk2 sbb kt pasar baru tu mlas nk mkan.smpai2 je kt pasar baru,kedai pertama trus borong telekung.murah2 beb....aku cam biasa la,queen of shopping maka aku la yg bli paling banyak.next kdai,aku terpandang sutera timbul yg sama mcam opis mate aku tunjuk.alang2 da terjumpa kain yg rg kirim,maka aku pun borong lagi.tuk hari kedua ni je,aku bli lam 6psang sutera timbul.then round2 lagi.pas2 jmpe 1 kdai,pekerja die muka iras2 cam exschoolmate kitorg.erman namanyerr....so kitorg pun namakan kedai tu kedai erman.kt ctu aku borong kebaya kupu2,jubah tuk my mom n byk lg kebaya yg dikirim oleh kwan2 yg lain. then,lpas siap memborong,baru sedar yg rupanye2 pasar pun da nk tutup.hahaha.so kitorg balek semula ke hostel naik teksi.

cam biasa,petang dan malam adalah masa tu menghabis duit di factory outlet.heheheh.kt factory outlet ni best cket sbb kartu kredit nyerr nggak ada cas(hehehe).time ni pun aku shopping sakan gak.bli lacoste tuk ayah,along n bang nyah.then bli donatello tuk aku sendri.swap jerr,hahaha.punyerr takut duit rupiah lam tangan susut sbb kt jogja xp lg.mkan mlm pun cam biasa,high class nyerr tempat.

lpas mkan belek hostel,aku la org pertama syahid......gud night every body...hehe



p/s : part 3 will coming up so soon ya.....



1 comment: