Wednesday, August 19, 2009

Holiday - Bandung n Jogja (Part 3)

3rd July 2009


Pagi seperti biasa....breakfast di kartika sari then pegi semula ke pasar baru,visit kedai2 yg xabes round...tp shopping hri ni best cket sbb kitorg ade driver,pak setio nama die...bagus bapak ni,mmg setia ngan kitorg..sporting plak tuhh.bli2 barang,anta kt die suh ltak lam kete.then smbung bli lagi...mmg penuh la brang2 kitorg lam avanza die...heheheh.then p factory outlet.msa di factory outlet,jeyah muntah2 sbb perut da masuk angin,punyerr semangat nk entertain kwan2 yg dtg smpai lupa nk mkan.sbb keadaan jd kelam kabut,cancel nk ke Grande. supposed hari ni kitorg p melawat 1 tempat tp sbb nafsu shopping da melebihi segalanya,maka cancel kan aktiviti melawat....heheheh


malam tu kitorg ke jogja naik ketapi beb....kt msian pun aku xpernah guna ketapi tuk jlan jauh2.ni la 1st time aku naik tren.adventure bab...da la luggage da beranak jd 2...so nk kneusung dua2 beg p ke platform.msuk tren,skali dpat seat dkat toilet,hancing gilerrr.....tp hentam je la...da malam punn..msuk train,trus tdo sbb perjalanan 8jam...smpai jogja lam kul 4pg,cousin alya amek kt stesen.....

aku ngan yah...yah ni asek kacau aku tdo jerr sbb tkut terlepas stesen....hehehe,jgn marah ye yahh...

2 comments:

  1. aku majuk dgn ko sbb ko ckp aku mengacau ko tdo...hahahahahahaha
    ko kna terima kasih kat aku sbb aku berjaga lah kite x terlepas ketapi. muahahaha

    ReplyDelete
  2. hahaha...thanks alya...
    kalo ko xde,mest kita xp jogja....syang ko sgt2..muah3x

    ReplyDelete